HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Akhirnya dapat Chanel & Salvatore Ferragamo!!!

Assalamualaikum :)



Pertama sekali maaf buat semua tertunggu-tunggu. Apa? tak tunggu pon? eleh bukan I cakap dengan you, I cakap dengan orang yg memang tengah tunggu..haaa you, you yang tangah baca, ye, you lah! hehe.. sory ye lambat. 




ok.. pernah dengar ke brand  Salvatore Ferragamo haa... Haaa saya dapat handbag ni tau.. jangan jeles...hihi


Mahal ke? Takde la mahal sangat. ada lah dalam RM4K ke RM5K hehe


Ye, saya dapat PEGANG! hihi bukan saya punya pun.. tu pasal dapat pegang je.. ianya milik seseorang yang sangat menginspirasikan ramai orang...



Saya mintak izin pegang & bergambar dengan handbag beliau, tak sangka saya punya rezeki di jemput untuk ke office beliau, dapat tengok + pegang sendiri semua koleksi handbag nya yang mana brand bukan la mcm hat yg takat saya mampu macam CR, Harrods yg kawan kirim dari sana RM300 ja, atau B.U.M ... (Coach yg ade pun kakak belanja)  

> bercakap soal kemampuan saya ratus ratus je la. 


Tapi...



Chanel, Dior, Louis Vuitton.. Fuh! Memang berbeza ye yg original, yg authentic  dengan yang tiruan grade ape sekalipun. Serious!

Sebelum saya kongsi gambar bag, meh cuci mata tengok casing hp aiii cantik tak :p
Blink blink lain macam kan.. mana sama dengan diamond2 palsu yg kita beli & lekat sendiri tu :p
This is Swarovski's punya accecories utk smartphone
Tak mahal lah..bukan RM40 pon.. Ada lah dalam RM400. Erk? hahaha

Nah p beli.. I dah ada.. tu dalam gambar td.. pinjam untuk bergambar je la tapi :p haha biar la.. pegang pegang ni la esok buat saya berjaya miliki sendiri tau.. 


saya ingt dulu, masa sekolah saya teringin nak naik kapal terbang. Selalu pegang kapal terbang mainan je. Habis SPM, haa siapa sangka dapat p Sabah ikot along saya , naik MAS lagi tau. 


Bukan takat MAS, masa masa seterusnya dapat merasa cathay pacific, air asia. Semua kapal terbang kang aku try keh3
so apa masalah saya nak pegang2 kan suka hati la nak jakun ke apa hahaha 




Okay dah dah jom ikot saya naik office beliau.. Jeng3..I nak tunjuk you.. CHANEL kesukaan I yuhuuu!!



Chanel Jumbo Flap Bag
abaikan baju ku yang tahun 2009 tu.. saja pakai, tak sangka muat lagi haha

Trust me, kalau korang pegang sendiri tahu la korang kat mana lain nye dengan yang cetak rompak hehe.
dan moh ler kita ber LUA sama sama..  BOY CHANEL ni cantik gilozzzz

DIOR, Pink kaaaalerr ohhh . tu depan tu ada LV  dua ketul, eh ketul plk :p
LV Pink agagaga and another one blue colour
bersusun beb! fuh..


Itu lah dia pengalaman saya dapat Chanel & Salvatore Ferragamo  semua tu.. Dapat pegang maksud saya hehe.


Saya seronok sangat. Terima kasih sebab bagi saya peluang ni :)
Dan saya jugak punya rezeki yang lain, dapat pilih hadiah mana yang saya suka atas sebab pencapaian saya pada december 2014.. Saya pilih ini...


Crabtree & Evelyn



Alhamdulillah atas peluang dan rezeki ini.. Kalau ada yang tanya saya, eh tak dosa ke keluar duit puluh ratus ribu beli handbag saja? 


Jangan tanya saya, saya bukan tuhan. Awak pun bukan tuhan hehe. Bukan urusan kita untuk menilai semua tu. Mahal2 handbag beliau pon, bukan kita tau sedekah zakat beliau berpuluh kali ganda dari harga handbag kan? So better dont judge. Orang dah kerja kuat nak reward diri sendiri, biaq p la.. Kita tumpang happy, and tumpang glamour bergambar dengan semua bag haha :p




Berulang kali saya tanya beliau tadi, rasa tak apa yang beliau kecapi sekarang macam satu mimpi? Mesti lah! hehe



Siapakah beliau? Insyallah nanti saya share di lain entry ye. Thanks for reading korang! Jom kita jadi berani, jangan takut untuk bermimpi! :)




p/s : Saya kalau nak belanja berhabis untuk handbag? Belum keperluan sb banyak benda lain lebih utama. Takpe tggu saya jd seperti beliau saya beli eh haha.. Saya mahu jadi seperti you *** **** !!!



Okay lah. Salam maghrib, salam sayang.

xoxo,
Athirah Tieramiessyou

a-happy-work-at-home-wife

3 comments:

Unknown said...

saya agak, pm cery kan?? hehe

♥~Tiah Amir~♥ said...

Tira pkai fon ape tira?

Athirah Tieramiessyou said...

NURANI SHAKLEE : hehehe entah? tggu next entry eh :p hik3


TIAH : HTC one max tiah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...