HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Rindunya BEIJING

Assalamualaikum




Argh mood bercuti saya datang. Saya rindu untuk berjalan oversea. Seriously! So bila rindu, saya akan bukak balik album saya ke beijing hari tu....



Harini nak simpan gambar kat sini sikit, sambil me LUA kan yang awal tahun depan saya dan suami mesti bercuti lagi ke mana-mana negara. MESTI, haish jangan la kacau saya tengah visualize ni. hihi. Bayangkan ia dah pun terjadi, yeayy saya nak!



LUA = Law of universal attractions. Hukum daya tarikan, tau? Like attracts like tau? Jom bayangkan sama-sama. Pejam mata, bayangkan, tahun depan, anda akan ke Istanbul contohnya dengan suami. Bayangkan...bayangkan...











solat lah walaudimana anda berada. walau org dtg mengerumuni sebab pelik hihi solat jugak ok


Hello I'm Athirah Tieramiessyou ^_^
Dating dengan kekasih halal takpe, kekasih gelap jangan 












I really miss you :-*


Jom LUA sama-sama. Tahun depan nak pergiiii... ISTANBUL!  K bye nak sambung visualize... 




bayangkan tiera..bayangkan.. (ckp sorang2 sambil naik tangga kemas bilik atas)

7 comments:

miera said...

bestnye.....

najmi said...

i miss you too :)

adni harlina Adnan said...

hi tiera. nice to explore your blog come visit my blog www.ibumenyusu.com

camni ke blog walking? hehe

I 'm T i e r a said...

amirah : buat shaklee betul2..nti bonus besar, duit tu ada je utk buat melancong. silap2 hb bolah bawak ibu ayah p umrah lagi..siapa sangka budak br konvo mcm mommy ni leh bwk duit belanja RM5K time melancong iaitu duit bonus shaklee yg kusimpan? buat shaklee sungguh2..nothing comes easy.. all the best 9 hari lg closing!


najmi : tenks syg :)


kak adni : hahaha comel la akak ni.. ye kak.. camni la..nti tra BW blk blog akak..nak tak nak tak.. :)

adni harlina Adnan said...

nak nak.cer try.cer try. tgk ape jadi. sbb xpnh ade komen lagi. hihi

Elya Roza said...

Bestt jln2 round the world kn ...

I 'm T i e r a said...

best elya...
sebab tu sy buat shaklee betul2, sb saya tahu saya boleh pergi byk tempat lagi lepas ni! hihi

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...