HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Top 10 Produk Shaklee




"Salam sis, saya nak cuba produk shaklee. Mana satu paling best ye?"

Hmm mungkin anda perlukan info ini, antara 10 produk shaklee yang paling laris di malaysia! Anda tahu apa?


(1) Vivix
(2) ESP
(3) Omega
(4) Vitamin c
(5) Ostematrix
(6) Alfalfa
(7) Vitamin E
(8) Vitalea
(9) Kolagen
(10) Lecithin





Ini adalah turutan mengikut jumlah yang terpaling banyak di beli oleh rakyat malaysia. Haaa tudia dah ter, paling lagi  😆



Kalau ikutkan semua pun saya suka hehe. Semua pun terbaik.  Setiap satu produk ada fungsi beza beza, tapi rasa suka pada semua sama! I love them equally.. aiceh


Tapi izinkan saya berkongsi 5 produk yang saya rasa tersangat best dan mengapa saya sukakannya



Yang pertama > OSTEMATRIX




biasa panggil oste je hehe. jujur eh

saya sangat suka bagaimana oste buat tidur saya lena.. 

saya sangat suka bagaimana oste buat saya mudah membuang macam roller coaster 😂

saya suka bila sakit badan lenguh lenguh saya hilang lepas makan oste

saya suka bila oste bantu banyakkan susu badan saya untuk anak saya..




Yang kedua > ESP






Saya suka bila ESP buat kulit saya cerah dan licin

Saya suka bila ESP buat saya rasa kenyang lama. Boleh lah kurus hehe

Saya suka bila ESP bagi tenaga untuk ibu menyusu seperti saya apa lagi dikala berpuasa

Saya suka ESP mempercepatkan penyembuhan luka dan mana mana kecederaan kecil saya 

Dan ofcourse! Saya suka bila ESP boleh guna untuk macam macam dalam servis spa saya! yeahuuu





Yang ketiga >  Omega Guard




Pernah dengar minyak ikan? Inilah minyak ikan yang sangat berkualiti tinggi


Saya sangat suka bila omega bantu saya membakar lemak dalam badan dengan lebih cepat. Terasa sangat metabolisme badan mencanak canak!


Saya suka bila omega buat saya tak lagi pelupa macam dulu kala. Asyik lupa je banyak benda 😞


Saya sangat suka bila omega cantikkan kulit bila darah berjalan lancar. Nutrient yang di bawah darah jugak sampai ke seluruh anggota badan


Saya suka bila makan omega, perkembangan otak anak saya sejak dalam perut dah develop, bila lahir dan membesar, memang nampak 'budak omega' dia tu. Bijak mashallah alhamdulillah di usia 10 bulan daya faham dia macam budak setahun lebih 😂


Yang keempat >  Sustained Release Vitamin C




C is for cinta, cantik, comel! 😝


Sejak makan vitamin c saya jarang sangat demam macam dulu dulu.


Kalau sakit atau batuk, dulu makan masa sebulan baru elok. Sekarang, dalam masa yang singkat dah baik alhamdulillah. Vitamin c bantu tingkatkan imunisasi badan kita 

Dan sekarang, lebih berani untuk keluar walau tanpa secalit make up. kulit cerah bersih, bebas jerawat. Vitamin c lah punya pasal!




Yang kelima  > Vivix




Alaa cerita pasal vivix saya macam touching sikit la 😢
Mungkin anda boleh baca bagaimana struggle nya saya usaha untuk mendapatkan zuriat sampai akhirnya ikhtiar dengan vivix lah mendatangkan hasil alhamdulillah


jemput baca kisah Hamil setelah 3 tahun



Inshallah nanti saya akan cerita lebih details tentang setiap satu vitamin ya? Sekian dulu. Thanks fpr reading guys!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...