HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Walk The Talk

Harini kepala ada sedikit pening, kurang air mungkin. Whatsapp anak cucu pun tak dapat nak reply immediately.. 

Ada yang saya baca dan hold dulu, esok baru reply

Sekarang nak tidur dan berehat, inshallah telan dulu ostematrix 4 biji demi tidur yang lena. 

Sebelum tidur, ada satu kata-kata ingin saya simpan di diari kesayangan malam ni.. yang ingin saya pesan pada semua termasuk diri saya sendiri..

Stop talking about dreams, because now it is time to take your action, walk the talk. Saya tak nak jadi N.A.T.O. tau NATO?

No Action Talk Only. 

Hence saya mahu hentikan cerita-cerita impian saya termasuk dalam perbualan saya dan suami, saya katakan pada suami saya, dah masa kita berhenti terlalu asyik bercakap tentang impian hingga kita syok sendiri dek kerana terlalu yakin boleh kecapi tanpa melakukan sesuatu yang EXTRA.

Saya tak boleh menjalani rutin harian yang sama jika saya mahu kecapi apa yang saya targetkan. 

Selamat malam.
Assalamualaikum.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...