HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

When I wake up in the morning

Good morning!




Pagi pagi dah saya check muka. Misi menghapuskan blackhead diteruskan! 





Nah muka paling natural atas muka bumi wakakaka. Warna berbeza mengikut screen resolution laptop / smartphone anda ngeh3 :p




Belum sihat sepenuhnya ni kulit saya.. Saya mesti, mesti bg nutrient yang cukup untuk sel sel kulit saya.


Buat masa ni, apa yang saya amalkan 
-  omega, lecithin, (untuk otak dan bakar lemak) 
-  alfalfa (untuk detoks), 
- ESP (untuk kulit dan rambut yang cantik, juga untuk kenyang lama),

-  kolagen (kulit dan sendi), 
- vivix (tonik ajaib utk cantik dr hujung rambut sampai hujung kaki! juga utk kurus, melawan segala penyakit insyallah dan detox darah dan macam2 lagi!)

- vitamin c. Untuk kulit meransang penghasilan kolagen lebih banyak. Jugak saya ambil bg lawan jangkitan kuman. Jarang dah demam sejak makan vitamin c, all praises to Allah. No more paracetamol


Bangun pagi alahai rasa lembap je kulit ni. Suka!





Herbablend tu apply kat jerawat yang adakala muncul jugak 1-2. Tapi kejap je herbablend tenggelamkan jerawat tu blk. Itu yang best. Lepas tu cuci muka dengan Nutriwhite Shaklee.




Og by the way lupa, semalam saya dan kakak saya ke Palm Garden Hotel Putrajaya. Lepas dapat message dari shaklee ni :




"RM0.00 Shaklee: Sertailah Health & Wellness Talk bertajuk Penjagaan Prenatal & Postnatal pd 14/1(Rabu) 8.30-10pm@Palm Garden Hotel,Putrajaya"







Terus rasa Yeayyy nak pergi! Tajuk best kot.. penjagaan prenatal & postnatal. Persediaan sebelum kelahiran baby (tempoh 9 bulan) dan postnatal, selepas bersalin.


Guess what, segala nutrient penting bukan masa dah mengandung baru terkedek-kedek nak ambil tau, sebelum kita tahu kita pregnant pun sepatutnya kita dah ambik. Antara yang sangat penting adalah iron (zat besi) dan asic folic (b-complex)






So insyaallah lepas ni saya nak tambah lagi set optimum health, 
b-complex + vitalea dan gla complex since ehem-ehem.. macam mata ni dah mula teringin nak tengok anak syurga.. telinga ni macam mula terasa nak dengar suara si comel.. Haaa faham tak faham tak apa dia hehe.


Insyaallah lepas ni nak tambah beli yang lain pulak. Seriously saya lebih sanggup berhabis duit untuk supplement, kesihatan saya daripada spend untuk baju, handbags etc. Tahap kesihatan kita, kulit yang cantik, stamina yang baik, Ya Allah jauh jauh lagi berharga dari  Handbag Coach, Parfume Burberry, Purse Tumi, Wristlet Chanel. 



Tak perlu berkira-kira untuk kesihatan kita sendiri..  :)



okay lah , harini misi mop satu rumah dan tengahari insyallah pos barang-barang customer tersayang. Till then assalamualaikum!



xoxo
Tiera
a-happy-work-at-home-wife



2 comments:

Iszati said...

hi tiera haha cepat suruh dayah update blog haha i boring la

Athirah Tieramiessyou said...

hahaha mak datin tu busy sokmo la isz :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...