HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

BAHAYA DENGKI








Pernah ada master offer dowline tiera untuk re register bawah dia.. but tiera relaks je.. sebab pada tiera satu. Dia nak silakan. Tak nak ok good. Sb tiera percaya Allah takdirkan orang yang tepat untuk stay bersama kita. Tapi my downline pilih untuk kekal bersama. 😊 Dan ada tiera buat report? Tak pun. Walhal ada bukti conversation tu. Sebab entah lah. I terlalu busy la fokus on my way. Dan terlalu percaya dengan rezeki Allah. Wujud 10 org mcm ni pun, kalau Allah kata rezeki di pihak tiera.
Ia tetap utk tiera. So apa nak risau?

Pernah jugak prospek tiera tak jadi membeli dari tiera sebab ada master ni.. jual lebih murah.. harga ahli ada , harga bawah dari ahli pun ada.. jual pada yang bukan ahli. Terang2 langgar rules dah ni. Tp tiera biarkan jugak. Takde pun buat report. Sebab lantak ko lah. Aku takde masa nak mereport bagai. Banyak lagi kerja aku nak buat. Plus tiera pun tak nak customer yang cheap cheap ni 😂 dan banyak songeh. So kepada that master tiera set dlm kepala. Ko amik je la aku pun tak nak dia ni jd cusomer aku hehe

Tapi yang funny.. mereka ni.. banyak betul masa nak mereport kita 😅 apa lah yang tak senang hati sangat tengok kita ek.. bulan bulan puasa ni bawak bawak la insoff ye bersihkan hati tu.. 

Awak rasa terancam sangat ke dengan team kitorang ni adudududu ada yang saya sihir awak dengan sup bunjut kang.. 

Apa jut?
Sup bunjuttt 😆

Buat lah hal masing masing.. 
fokus lah team masing2. Tibe rasa macam kita ni dalam satu sekolah, ada kawan kawan yang acah acah pengawas nk report kat cikgu bgth kita curi2 telefon mak ayah kita kt public phone di hari yg bukan sekolah tetapkan hehe ini mmg benar benar terjadi.. 

Dulu waktu tiera kat asrama. 
Hujung minggu je sekolah tu benarkan student guna public phone. Tp tiera baru form 1, tak tahan rindu call lah ibu hari isnin. Dtg sorg kakak tingatan 3 (bukan pengawas pon) nampak. Dan buat report kt warden. Sudahnya aku kena denda . 

Haa ni yg mereport ni sama lah ni. Ajet ajet pengawas sekolah 😂


Alhamdulillah. setelah shaklee membuat penilaian, maka shaklee malaysia sahkan tiada apa yang melanggar rules. Thank you shaklee. 

Haaa awk yang tengah baca ni.. awk kan yang report? 😜 bawak bawak lah bertenang ya... 

Relaks. Tak yah dengki sangat aih... kalau rasa terancam sangat ampa block je team kita. 


Fokus lah jln sndr k. Takyah report2 lagi tau. Now shaklee pun dah kata takde apa awak. Jgn marah...Chill 😌


salam ramadhan 23

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...