HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Kusus Spa The Walking Beauty 2018



Secara purata, para wanita melayari beberapa laman web sebelum menyertai kursus spa. Saya faham semua ni.. Kita nak pastikan kita dapatkan kursus spa terbaik, pada harga terbaik. Tapi mengapa berpenat mencari beberapa sedangkan ada SATU saja yang terbaik? 

Lain kali kalau nak belajar spa, periksa dulu TWB 😆


Wah dah macam iklan Trivago! hehe Assalamualaikum dan hai awak yang tengah baca, terima kasih sebab sudi bukak dan baca perkongsian saya. Jangan pergi dulu, habiskan baca ya sebab anda mungkin sangat memerlukan apa yang saya kongsikan ini. 




Cantik tak uniform ni? 
Inilah uniform rasmi untuk beautician spa The Walking Beauty 💖


Seperti yang pernah saya kongsikan sebelum ni, 5 tips untuk memilih kursus spa terbaik untuk anda sertai. 

1) Modal yang okay dan berbaloi

2) Pastikan ada jaminan dan proven result bahawa memang ada dah orang yang sertai sebelum ni berjaya buat duit dengan ilmu kursus spa tersebut

3) Fleksibel. Anda boleh set kan tarikh, masa dan tempat yang sesuai. Malah tiada halangan jika anda nak bawak anak. Maklum lah kadang kadang kita ni takde orang pulak nak tolong jaga anak. 

4) Simple dan tidak renyah. makan masa berhari hari. Biarlah simple dalam masa berapa jam boleh habis menuntut ilmu one to one practical tapi hasilnya effective, hebat, berkesan dan memuaskan!

5) Dipercayai dan ada ongoing coaching. Habis training pun masih ada ilmu berterusan secara online. orang panggil support group. 



Dan anda nak tahu tak, Kursus Spa The Walking Beauty menepati semua tips ini!


Bukan sahaja memenuhi semua 5 di atas tetapi siap ada bonus tambahan iaitu percutian ke >>> PARIS ! untuk tahun 2018. 



Cuba anda fikir, mana lagi nak dapat kursus spa, yang lepas anda register je, settle training terus boleh buat duit sebab barang - barang dah lengkap anda dapat? ye LENGKAP ! 




Skincare yang dapat pulak.. fuh.. bukan skincare biasa biasa.. Tapi YOUTH SKINCARE !



Mana korang nak dapat skincare yang menggunakan bahan bahan selamat dan bebas 2500 bahan kimia merbahaya.. 

Mana korang nak dapat skincare yang menjalani 8 tahun penyelidikan sebelum di pasarkan?

Mana korang nak dapat skincare yang ada 8 paten? Di TWB lah! TWB guna YOUTH SKINCARE wei, exclusive sungguh!




Bukan itu sahaja, dari segi akademik setiap beautician akan dapat sijil membuktikan kita memang dah pernah belajar dengan TWB. jangan tak tahu TWB adalah antara servis yang ramai mahukan! Jadi satu kebanggan bila anda ada sijil sudah belajar dari TWB 😊




Feel free untuk lawati instagram saya tieramiessyou beauty house ya. saya kongsikan macam macam termasuk lah bukti bukti penting yang pasti akan buat anda lebib yakin, mengapa kursus spa TWB adalah yang terbaik.


Jadi berapakah harga pakej kursus spa penuh The Walking Beauty? Lihat di bawah


-
-
-
-
-
-
-
-
-







Belajar 5 rawatan kecantikan dan teknik dapat customer, dapat satu lagi extra tambahan advance course bagaimana untuk bermula dan untuk setup. dapat barang barang lengkap. memang berbaloi kan? Terus start je habis training.. fuh.. 


cadangan saya, bagi yang mampu, ada modal sejelupuk. Boleh terus ambil pakej rm1999. jika tiada modal, ayuh sertai satu pintu kecil RM99. Anda akan dapat ilmu ilmu basic spa dan layak untuk dapat penjimatan hingga hampir RM1700!!! 


tak kisah mana satu pilihan anda. saya sentiasa membuka pintu untuk menyambut penyertaan anda. 


hubungi atau whatsapp saya 

Puan Athirah
019-4120913

Ahli The Walking Beauty
Pemilik home & mobile spa TBH

atau boleh klik 



sekian terima kasih 😊


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...