HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Sayang ibu.. :)

Assalamualaikum


Entah kenapa malam ni rase terpanggil nak menulis tentang ibu.. Ya, ibu. Orang yang mengandungkan kita, lahirkan kita, besarkan kita.. jaga kita elok2..yg selalu risau keadaan kita macamana..amik tahu perkembangan kita...


Setuju tak kalau saya kata ibu tu cikgu terbaik kita? tak kira samada dia seorang yang terpelajar atau tidak.. tapi ibu tetap yang terbaik..


Sebab ibu lah yg faham kita macam mana.. ibu lah yang ade dgn kita jatuh bangun...


Tapi sampai masa..seorang ibu akan lepas kan juga anak dia..bila sampai masa untuk anak si ibu memiliki kehidupan sendiri...


aaahhh.. toching pulak aku, maybe sbb dah nak kahwin kot? hahaha..okay la mari rehat. 


selamat malam :)





1 comment:

Nur Hidayah Mohd Radzi said...

yes..truly agree..it doesn't matter whether our mom is an educated person or not..but 1 thing for sure, all mom from all over da world want da best for their children.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...