HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

a day in Pantai Hospital

Seharian saya temankan Mikaell di Pantai Medical Centre semalam. Anak buah saya ni positif rotavirus kesian :'(

Mula-mula menangis jugak dia masa saya sampai pagi semalam, yelah bukak mata ayah dia dah takde (gerak pg KL dah kerja). Ibu dia kena pergi school tak dapat cuti. 

Hampir 1 jam jugak nk pujuk dia menjerit2. Tapi last last bukak kan cartoon oggy & cockroaches kat ipad, dia makin leka & leka tho msh ada bunyi  "ayahh..ayah.." Anak laki kan, ayah la dia nak.

Petang tu dia mula happy sikit. Saya keluarkan kertas dan gunting bagi dia ada aktiviti sikit. hmmm esok saya akan ke hospital lagi teman kan mikaell... 

guna lappy hehe







Get well soon mikaell sayang :')

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...