HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

T E R E N G G A N U

Salam alaik :)



Dulu, pernah pegi terengganu. Dengan family. Selalunya bercuti ke sana sb ayah nak p mencandat sotong..



Tapi tak pernah terfikir pon yg saya akan berkahwin dengan orang terengganu hehehe


Sekarang dah jd isteri dia :D


Hari tu kami balik terengganu. Buat masa ni kenderaan kami motor je, jadi tak boleh la nak naik motor balik ganu kan? :p kami naik bus express. :)



Makan kat sana cukup heaven hehe :p . Hari tu teringin nk makan nasi dagang, jd mak ayah bawak pg satu tempat yg mmg famous, bukan takat dah keluar tv3, masuk paper bagai, tapi siap dah sampai obersea you know.. memang sedap gila T-T

Suami, Ayah & mak mentua kesayangan :)
tudiaaaa kak pah ooooiii :D


petang tu encik suami bawak p detim :p, pegi tgk laut yg sgt cantik. panjat batu besar2..


yes,yes.saya sgt suka to see the sea :)


ha ni kat mana ni? u bukan org terengganu la kalau x dpt cam ni kat mane :p

 Satar


ini mmg favourite saya, satar! pcy tak saya mampu hbskan 10-30 biji satar sekali hadap tau haha. tp skg agak susah nk cari satar yg kurang kelapa n lebih isi ikan skg..masalah saya bila kelapa lebih, perut saya cepat sakit sb berangin. sebab tu penting saya bawak alfalfa shaklee ni kemana saja. ia sgt membantu utk membuang angin dalam badan
 
 Begitu rupe tablet nye

Ada 2 size. small 330 biji & large 700 biji :)

Masa untruk balik semula shah alam. Macam ni la kitorang bila balik sana. Dia bawak bagpack hitam dia tu, saya beg ribbon tu (lama dah usia beg tu, yelah beli kat dc time belaja dulu haha,tahan walau murah) dgn handbag kecik. senang kan nak bergerak? :)


Belum ada kereta sendiri lagi.
Tapi kami selesa dgn cara hidup kami buat masa ini.
Alhamdulillah.

 inshaallah,one day akan merasa & memiliki kereta yg besar lagi selesa.
Doa tanpa henti. Saya mahu kereta ituuuuu...
Never underestimate  the power of doa.

sekian,
T E R E N G G A N U

4 comments:

Iszati said...

hi tiera :) lama x dgr khabar. teringat la plak zaman shopping2 kat dc haha

Athirah Tieramiessyou said...

haii isz! eh rindu lah kat u! hehe. kan3. until now I still mcm teringin nk shopping/window2 kt dc. :D

Unknown said...

Assalamualaikum. Tieraaaaaaa, sedapnya satar! :') Rindunya ganu kite. Nanti one day bila Tiera balik ganu, mari la dungun k. :)

Athirah Tieramiessyou said...

waalaikumsalam jihah!

awak rindu ganu, kita rindu awak, camne? :p
inshaallah,raya leh jumpa hihi

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...