HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Master Celebration

Assalamualaikum




Korang pernah terfikir tak Master Celebration tu ape eh? Asal ada mascel je (singkatan utk master celebration) mesti ada makan-makan. Mesti kat hotel 5 bintang. Tapi ape sebenarnya MasCel ni? 




Begini.



Dalam shaklee, kita di ajar untuk bantu lebih ramai orang bukan?




Tak kisah la dalam mengubah hidup org yang dulu susah menjadi semakin senang, atau mungkin membantu mereka yang dahulu menghadapi masalah kegemukan, darah tinggi, kurang bermaya, allergic seafood atau apa-apa mengenai kesihatan, menjadi lebih sihat.




Gelaran/pangkat Master Coordinator tu adalah rank tertinggi dalam shaklee untuk kita capai. Saya ibaratkan shaklee ni sebuah university utk graduan konvo/grad dgn jayanya sebagai pemegang ijazah master coordinator . hee :D



Setiap sem (analogi utk waktu closing, ujung bulan hihi) pencapaian pointer yg excellent amat penting. Pointer dlm university shaklee ni is berapa ramai yg anda berjaya tolong. 



Dari seorang distributor biasa, ke seorang supervisor. Kemudian meningkat ke senior supervisor, kemudian coordinator, kemudian senior coordinator, then key coordinator, senior key coordinator n  kemuncaknya adalah Master Coordinator. Yuhuu!


Syarat paling koman utk capai rank ini adalah, anda berjaya bantu sekurang-kurangnya 13 org lain untuk mengubah hidup mereka menjana atleast 4 angka sebulan!



Mashaallah! Sememangnya hidup ini adalah utk memberi manfaat. kan?



Hadiah atau upah pada mereka yang berjaya capai kemuncak rank ini, takdela byk sgt shaklee bagi. Lebih kurang RM30,000.00 hingga ke RM50,000.00 je.



Dan once kita dah Master Coordinator, Shaklee akan celebrate hari konvo kita ni. Shaklee akan bagi peruntukan RM50K utk kita pilih nak buat kat hotel mana, nak jamu tetamu makanan apa. YES, Shaklee tanggung 100% ! Best kan? 


Dan sesiapa pon boleh attend...


nak bawak mak ayah, makcik pakcik, jiran sebelah rumah, kawan se-asrama dulu.haa bawak la..


Hmm..yang saya pergi sabtu lepas adalah meraikan Master Wan Fatihanum & Master Azrin di Pullman Hotel Putrajaya. Kakak saya yg baru je menjejaki dunia master di panggil utk parade on red carpet. Yes3 she is my mommy shaklee too, Master Ainul Shahrazad :)


So malas nak attach satu satu gambar, saya bg video la ye.. Kelebihan HTC one max, boleh select semua pics atau vids yg kita nak to be compiled sekali untuk video highlights.






Kami, inshaallah bakal master coordinator juga. Ramai lagi org di luar sana yg harus kami bantu!


Shaklee adalah alat untuk kamu lebih dekat dengan tuhan, percaya tak? Prestasi ibadah kamu berkadar terus dengan rezeki kamu.Allahuakbar.





Athirah SID 881453
019-4120913

2 comments:

Unknown said...

Memang best bila hidup dapat memberi manfaat kepada orang lain, kann.

Athirah Tieramiessyou said...

Ye syuhaida. Rasa puas hati :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...