HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Pengalaman Mobile Spa dengan Youth Skincare

 

Antara pengalaman sendiri dengan sekadar dengar feedback orang lain, sudah tentu pengalaman sendiri paling best kan? Jom hari ni saya nak share pengalaman saya sendiri ber-mobile spa dengan Youth Skincare Shaklee 





Saya start join projek spa BOTG (dulu di kenali sebagai TWB iaitu The Walking Beauty Project) pada tahun 2015. Saya pernah bagi review saya tentang projek home & mobile spa ni dulu, anda boleh tengok di sini Review Projek Spa BOTG



Pada waktu itu, produk kecantikan kulit shaklee (skincare) bernama Nutriwhite. Shaklee adalah company yang sentiasa melakukan research & development, dalam pada kami menggunakan Nutriwhite, Shaklee rupanya sedang membuat kajian baru bagaimana vivix yang sangat bagus tinggi polifenol tu boleh buat 'consumer' nya jadi cantik awet muda , sihat. Tahun 2017, akhirnya skincare YOUTH di lancarkan.. 


Youth party sewaktu awal awal di lancarkan

seronok masa ni macam macam kita belajar tentang skin kita dan cara menjaganya dan masa staff shaklee tunjuk hasil kajian 8 tahun. memang rasa wow sangat!





Kami ni sebelum gunakan skincare ke customer, memang kami pakai sendiri dulu tengok macamana hasilnya.. 

Dan ternyata result result menggunakan skincare youth memang menakjubkan.. 




Nampak tak kulit saya jadi glowing lain macam.. serius best youth skincare ni 

Actually kan, kalau nak tahu bukan saya je rasa excited dengan youth skincare kawan shaklee saya jugak suka youth, tengok lah dia post kat SINI 

So bila kita sendiri dah rasa keberkesanan produk Youth Shaklee, bertambah yakin lah kita nak facial kan customer kan, bukan kita pakai produk timbang kilo!


Saya belanja sikit lah ya antara customer saya yang saya facialkan guna Youth Skincare. 


kenal tak siapa? ni pelakon ni. dalam cerita sayangku kapten mukhriz





Nampak tak berseri seri muka dia selepas di facialkan dengan Youth Skincare 💕


ini pengacara tvAlhijrah Amy Sophea


Pengalaman saya dengan Youth Skincare dari shaklee memang menakjubkan dan saya jadi sangat excited dan semangat untuk cantikkan kulit client client spa saya 😊


kalau anda nak tahu detail tentang produk Youth Shaklee ni, saya memang ada dah cerita detail tentang bahan kandungan dan kajian semua, boleh tengok kat sini >> YOUTH SKINCARE SHAKLEE



Ok lag sampai sini dulu perkongsian saya kali ini, sehingga kita berjumpa lagi!


jangan lupa follow instagram, facebook dan tiktok saya ok! 
dan jika berminat nak dapatkan produk skincare Youth atau untuk join projek hime & mobile spa kita, feel free untuk contact saya di no 019-2770913 atau tekan saja link whatsapp ini







#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #Mobilespamalaysia #kelasspaonline



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...