HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Ikea lagi dan lagi

Assalamualaikum




Saya ni sebenarnya plan pagi tadi nak update pasal bengkel nutrisi.. lepas tu nak study sama-sama anak shaklee pasal produk vitamin e through whatsapp..




Tapi banyak pulak hal nya..Pagi td abang saya datang hantar kan racquet suami..masak2 sikit ajak deorang makan..lepas tu follow dia pergi sunway sebab nak temankan adik interview kat satu company ni..




Done. Ke empire subang pulak..nak pergi shaklee ambil pin senior coordinator tu..tak boleh pulak kalau tak bawak surat..aiyoooo..entah bila nak p ambil lepas ni.Tengok la macam mana.




Then kakngah call bagitahu dah ada kat ikea, mintak abg amir hantar kitorang ke ikea terus...bila ke ikea lagi ini kali..apa lagi, guna tips yang kakngah pernah bagi la.. cari siap2 barang yang kita nak dekat website ikea malaysia. Dapatkan code,rack number, section berapa siap2. jimat masa.




Balik dari ikea, terus pergi ambil ammar sumayyah kat sekolah..sembahyang asar, dan bergegas ke klia 2 untuk hantar someone..fuh lintang pukang jugak nak kejarkan flight pukul 7.10pm hahaha..




Sembahyang maghrib kat sana & balik... Hmm barang ikea apa saya beli kali ni.. benda yang memang sangat penting dan saya sangat perlukan. Yang ringan2 saya bawak je, selebihnya request for delivery. So kena bayar untuk home delivery RM75 dan assembly (pasangkan) RM55.35 eh eh siap ada sen pulak. So share delivery dengan kak ngah, sorang RM65.20 macam tu. Menjadikan total belanja saya di ikea hari ini RM623.50.



So inilah yang saya beli...





Brimnes chest of 3 drawers. RM299 je dan kebetulan memang saya sangat perlukannya!
Ni pun sangat penting. Sangat memerlukannya! Nak letak water pitcher shaklee, segala botol-botol ESP saya, lecithin,omega, phytocol. Dan vitamin set kulit vitamin b-complex, vitamin c & vitamin e.. Yelah ni benda kita makan hari-hari, takde tempat praktikal untuk saya & suami mudah capai , mudah letak semua tu..ada trolley ni senang sikit.. yeay!
Lilin ni bau sangat wangi. Pineapple yang Ya Allah rase nak makan!
Carpet ni untuk ruang solat. RM49.90 je!
Untuk bilik tidur supaya takde la terlalu gelap kan. Kenapa beli yang ini? Sebab murah la...RM16.90. Mentol dia saya beli terus RM15.90..  Ada yang cantik lagi..Renda-renda.. ofcourse ratus-ratus...tapi..hihi relax relax dulu la...Nanti rumah sendiri dekat golf resort sana kita hias habis-habisan ok! (Saya visualize je, mana tahu memang rezeki dapat beli rumah kat situ hihi)


*** percaya pada the power of visualisation :)

Hari tu dah beli 4 untuk meja makan depan. Ni beli satu untuk letak kat dapur. Saja.. RM10 je ni
Skubb box ni nanti nak letak dalam drawers tadi, kemas sikit nak letak barang ikut kategori
RM29.90 ada enam semuanya
Stopp.Anti-slip. Sangat perlukan jugak sebab carpet pink saya dekat small-office-home-office shaklee ku (SOHO) selalu gerak-gerak. Ni nak letak bawah carpet tu supaya tak 'berjalan' lagi carpet tu. RM9.90
Billy book-end. Nak susun file nanti senang.
Kalas Bowl. Hahaha beli sebab adik si amirah nak tapau meatball. RM5.50 takpela comel jugak kan hihihi
Yang di bawa pulang. Kita tunggu esok ikea deliver okay.




Sekian cerita hari ini. Shopping IKEA time weekdays memang best, tak ramai orang..Tak sesak, serabut, rimas woo time ramai orang err3.. Takpe buat shaklee takde office hour hihihi. Jom laaa join family sparkle saya.. Nak jadi anak shaklee saya? Pm saya boleh Whatssapp saya pun boleh okay


Athirah 019-4120913 Facebook ATHIRAH SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR Page Dear Health I Heart You




Okay bye nak iron baju kerja suami dulu. Jumpa anda dalam 'rumah' sparkle saya nanti :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...