HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Capai Impian Melalui Bisnes Mobile Spa

 

Impian akan membuat kita hidup. Ramai orang hilang rasa nikmat hidup kerana mereka hidup tanpa impian. Tanpa target, tanpa apa apa pencapaian. 


Tak semua orang ada impian, dan tak semua orang berani berimpian. Namun bukan lah saya katakan orang yang tak ada impian itu tidak boleh berjaya, kadang kadang mereka hanya kurang exposure atau pendedahan tentang peluang dalam kehidupan, dan betapa banyaknya perkara best best boleh di miliki dan di nikmati. 


Hari ini saya nak kongsikan tentang kisah kisah ahli spa BOTG yang mempunyai impian dan berjaya mencapainya dengan bisnes spa kami. 





1) Ini adalah Mona. Dengan income spa projek BOTG beliau dapat membeli tilam Coway idamannya yang berharga RM3000! 




ok next... 



2. Kak FD yang dapat beli Thermomix berharga RM7000






next.. 




3. Aisyah Sya Syasya , dapat capai targetnya untuk hadiahkan suaminya percutian ke Universal Studio Singapore USS dengan duit mobile spa BOTG!






Sebenarnya ada banyak lagi testimoni ahli ahli spa BOTG kami yang capai impian, saya kongsikan ini dahulu..


Even saya sendiri terlalu banyak capai impian impian saya melalui bisnes mobile spa seperti beli kereta Audi yang berharga RM300K, beli 4 buah rumah dan capai target cash reserve / saving saya.



Anda ada impian dan senang mencari jalan untuk mencapainya? Jom join projek spa BOTG dengan saya

Anda mahukan exposure apa lagi benda best boleh masuk list impian? Jom join projek spa BOTG dengan Master Athirah Tieramiessyou ok! 


Boleh hubungi saya di 019-2770913


#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...