HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Kelebihan Program Jom Detoks Jutawan




APA ITU DETOX? 


Ia adalah singkatan dari detoxification bermaksud pembersihan tubuh dalaman. Macam spring cleaning tahu kan? Detoks  - ejaan bahasa melayu , merupakan proses pembuangan toksin daripada badan melalui organ organ detoks badan. Maka badan kita akan lebih sihat dan rasa segar dan ringan. Gemuk boleh kurus, kulit bermasalah boleh jadi bersih licin, badan letih lesu boleh jadi bertenaga. Susah membuang jadi senang, susah nak tidur boleh mudah lena. 


BUANG TOKSIN DARI BADAN? MANA DATANG TOKSIN? 

Dari environment kita dan pemakanan kita sendiri juga. Kalau anda perasan, pencemaran udara dan tanah yang cukup teruk, kita makan lah semua benda organik sekalipun, kita tetap terdedah dengan radiation, bermacam racun, asap rokok, asap kilang, bahan pencuci yang tak selamat dengan bermacam bahan kimia merbahaya, jerebu, racun dari pertanian, bahan kimia dari produk kosmetik, segala lipstik foundation mascara bagai. handphone yang kita selalu pegang tu jugak ada radiation. Belum masuk cerita pemakanan, fast food dan sebagainya. Inilah antara punca punca. 



BERAPA BANYAK PROGRAM DETOKS ADA KAT MALAYSIA NI? 


Saya tak punya data atau mengumpul data pula tentang program detoks yang ada dalam negara kita (negara kita la kan takkan anda nak join negara nigeria punya detoks pulak kot 😅) Tapi, saya ada ambil tahu jugak beberapa program detoks yang wujud dalam malaysia ni. banyak jugak tapi semua hampir sama. Shaklee punya sangat berbeza.



EH SHAKLEE ADA PROGRAM DETOKS SENDIRI?


Ada! siap 7 hari punya mealplan di sediakan dengan 5 supplement penting to support. Dan ofcourse shaklee punya detoks programme tak sama dengan yang lain, sebab shaklee punya program detoks tidak fokus hanya pada usus tapi pada banyak organ detoks yanng lain. Detoks shaklee menyeluruh satu badan! Dan semua mealplan di susun oleh nutritionist shaklee dan di endorse oleh doktor





JOM DETOKS JUTAWAN SHAKLEE? 

ya, dalam malaysia ada banyak team yang buat shaklee. team kami,  adalah salah satu darinya. team Jutawan. Team kami sangat pakar dalam hal detoks dengan program shaklee dan tambahan  blueprint kami sendiri. Terlalu banyak result hebat dari para peserta jom detoks jutawan kami. Antaranya : 





Tiada lagi GERD!






KELEBIHAN PROGRAM JOM DETOKS JUTAWAN BERBANDING YANG LAIN

1) Tidak hanya memfokus kan detoks organ usus seperti kebanyakan program detoks lain. Kami fokus pada semua organ detoks iaitu 

  • Usus
  • Buah pinggang
  • hati
  • kulit
  • sistem limfa 

2) Sangat tersusun dan sangat complete

3) Pakej 17 hari. Predetox, detox dan post detox.

4) Group yang sangat memberi semangat dengan guidance hebat daripada lebih dari 1 orang coach!

5) Panduan lebih lengkap

6) Coach the Coachee! peluang bisnes juga tersedia kepada siapa yang berminat menjadi coach selepas mendapat result. jadi coach ada habuannya juga tau




7) blueprint yang hebat

8) Menu lebih menarik dan sangat kreatif. ada hari yang perlu makan sayur pun tiada rasa terseksa. kerana menu yang sangat awesome. siap ada sambal detoks, kimchi detoks pon ada! Macam macam! 

9) Banyak info dan kelas from time to time untuk educate kita

10) Improve relationship kita dengan makanan dan buang masalah ketagihan. Malah bagi lelaki yang nak berhenti merokok pun mudah inshallah 😊



Pada saya, program jom detoks jutawan sangat lengkap dan sangat membantu dalam usaha untuk menurunkan berat badan dan mendapatkan kulit yang cantik serta badan jadi lebih sihat bertenaga dan cergas!


Sekiranya anda berminat untuk menyertai program detoks jutawan kami, anda boleh pilih untuk sign up program ni dengan pakej mana satu. 



HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT DAN UNTUK MENYERTAI

MASTER ATHIRAH
019-4120913


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...