HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Paun? Boleh di makan?


Paun sterling kah yang mahu saya ceritakan? Haha tidak la. ni roti. Roti pa'un. Roti yang saya tak pernah dengar sebelum ni. Haa only in terengganu hehe. Suami saya, najmi la bertanggungjawab memperkenalkan pada saya.. anyonyo :)





Apa yang sangat best? Roti dia ya allah ter sangat la lembut! Lembut sangat-sangat dan dalam dia ada isi.. ada filling yg kita boleh pilih nak kelapa ke (org ganu pggl nyior). Atau mgkn kacang merah atau planta. Semua sedap!!!



in the making hehe


Serious tak tipu, sedap yang amat. Korang wajib try okay!

masa nak turun husband suruh tengok kan dalam wallet dia, ada cash tak. sekali alamak.. ternampak yang ini.. wahh banyaknya gambar saya dia kumpul! haha

Sebenarnya balik terengganu ni sebab sepupu suami kahwin.. abg badli & kak nurul :) sebelum ke terengganu kami ke kedah dulu, suami saya ada urusan kerja kena lawat tapak dulu. Kami stay dekat grand alora hotel satu malam then esoknya terus ke terengganu merentasi perak dan kelantan huhu



selfie sikekk dgn kak nurul. mcm janet khoo plk aumm hihi

sepupu suami, ee, merangkap anak shaklee sy.. kulit ee npk mkn ctk skg.. kalau nk tahu dia amalkn vit c, vit e dan ESP :)


kawan office mak mertua , kak fiza. ank shaklee sy jugak! haha luaskan wilayahmu :p

balik dari majlis. suami langsung tak tukar baju walau dah ku iron siap2. kononnya nanti tukar, sekali dah jd 'runner' hehe dia kata tayah tukar la. ni muka penat ni sebenanye tp masing2 kena senyum paksa haha :p 




ok lah tu je nak share dari paun sampai sini eh hehe. Apepun alhamdulillah majlis berjalan lancar, makan sedap semua hehe dan terima kasih mak mertua yg sangat memahami, di saat closing shaklee 28hb, mak cakap balik la awal settlekan closing. Siap mak bungkus kan lauk. tqsm syg mak! hihi ;)


dan saya masih lagi belum mencapai rank key coordinator. belum rezki :') bulan april. saya nak balas dendam! Buat lagiii baik ok tiera!


Till then insyallah

Athirah tieramiessyou
a-happy-work-at-home-wife 





















































No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...