HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Megaraya #GLC

Assalamualaikum




Sabtu lepas, 'CEO' #GLC iaitu PM Nur laila telah menganjurkan suatu majlis raya besar-besaran di Putrajaya, iaitu Laila & Jutawan Megaraya, and yeah its MEGA!!!!




Buat yang tertanya-tanya apa itu #GLC, it is actually stand for Great Leaders Circle, satu organisasi yang menggabungkan semua leaders di bawah susur galur PM Laila, bermula dari rank Coordinator sampai la ke Master Coordinator. 




Alhamdulillah saya berada di dalam circle orang-orang hebat! Saya suka sangat organisasi ini, saya suka bergaul dengan mereka. Bukan kah berkawan dan duduk bersama orang-orang hebat, boleh membentuk kita menjadi hebat jugak? Sebab tu saya excited!



Organisasi ini mengajar kami untuk Groom.Lead.Coach organisasi masing-masing

Generous.Loving.Care terhadap customer-customer shaklee kami


best tak best tak? ngeee

Logo GLC yang dilancarkan masa megaraya tempoh hari :)

Master-master di bawah organisasi GLC 





Majlis bermula dengan ucapan ringkas PM Laila dan para jemputan mula menjamu selera, sambil di hiburkan dengan persembahan-persembahan lagu raya.




Kemudian setiap seorang master akan ke pentas untuk share kisah kejayaan masing-masing, yes nothing comes easy, semua pernah melalui bermacam kesusahan tapi lihatlah siapa mereka sekarang, di mana mereka berada. Semua kesukaran terbayar :')





Maaflah tak banyak gambar saya ambil, since fokus sangat dengar perkongsian master-master yang dah berjaya sampai ke puncak. hehehe. Tapi mana yang ada saya share ye.


Presidential Master Coordinator Nur Laila ex-engineer Petronas
Master Nur Zahirah, ex-engineer Petronas jugak
Jemput makan
Ayam golek, menunggu kambing golek sampai hehe
Siapa nak makan meehun sup ke,soto ke, mai station sini nah
Nak abc tak? mai sini :)
eh eh ade clown lah!
Ballon tu reminds me cerita UP la :)


Master Nurhalimatul Nazurah. Tumpuan bertambah 200% dengar success story kak zura hee memandangkan dia juga student law macam saya, rasa mcm hey ada gang background undang-undang, excited2 jom dengar.

***Tapi dia mmg dah jadi lawyer pun dulu, hakuu ni apa yg cuma pernah intern jer kat mahkamah keh3. aaah tak kira nak eksaited jugak. Amacam cool tak bercakap pegang mic sambil anak kat depan? hahaha terbaikk



Semua master punya sharing ada kisah kejayaan tersendiri. Berair juga air mata ni dengar sharing kak yani (Master Wan Muliani) huhu..





oh by the way, mommy saya dan grandma saya tak dapat datang, mommy ainul ada checkup (maklumla ada 'something' dalam tummy :p ) nanny hafsah pulak dalam pantang baru lahirkan Asthma' Athiyyah yang comel 


Susur galur saya, salahsilah keturunanku :D



Dan wah!! Untung badan kakak ku (mommy ainul) tak dapat datang, saya pulak di panggil naik pentas untuk wakilkan dia ambil 'token'. Untung la sebab saya di panggil naik dan berpeluang berada,berdiri sebaris dengan master-master yang lain. So aura feeling master is here! 


I AM  SO  HAPPY ! 

THANK YOU ALLAH FOR THIS CHANCE





MASTER COORDINATOR ATHIRAH (doa doa hihi)
awalnye saya rase segaaan sangat nak naik. Tapi kak laila tanya saya, nak jadi master ke tak nak?
Gila kau taknak tiera hahaha mesti lah NAK!

Anak dan cicit saya yg dapat datang, linda (cicit) dan amirah (ank shaklee, adik ku sendiri)
cucu mila tak dapat datang, anak baru noor kamilah pun tak dapat dtg sb morning sickness teruk. sama pulak nama dorg kan hehe


Suami yang sentiasa disisi, yang sentiasa menyokong sang isteri, tqsm my love mohd kamarul najmi for supporting my dreams, thank you jugak sebab tunaikan permintaan saya yang nak sgt tengok awak in yellow since awak tak pernah pakai kuning :)

***gambar dalam fitting room adalah gambar malam sebelum Megaraya esoknye. hihihihi

Oh by the way, kami dapat thermos bag dan shopping bag GLC, sukanya! wheee~




So itu lah dia Megaraya #GLC. Fuh majlis yang bukan makan je sedap, tapi penuh dengan cas-cas positif. Dan inshaallah, saya takkan berhenti dan akan terus bertahan dalam shaklee. Ujian datang dari segenap sudut pun, inshaallah saya akan tetap bertahan. Saya ada impian. Saya juga nak jadi seperti mereka yang sudah berjaya membuat 1001 kebaikan, berjaya mengubah beribu kehidupan di luar sana dan saya mahu semua anak cucu cicit bawah organisasi saya, SPARKLE juga berjaya dan merasa manisnya bisnes shaklee ni.


#shakleeeffect






Allah, mudahkan segalanya buat kami. :')

2 comments:

Unknown said...

Saya bakal Master Nurul Atieka binti Ibrahim pada bulan 1/16 ;)

Athirah Tieramiessyou said...

Wow! Itu yg mak nak dengar tu! Hehe
All the best ika.september kasi habissss!!

Bittaufiq wannajah bakal sv nurul atieka ibrahim.mommy dulu pon buat shaklee sungguh2 sebab xde duit nk kawen.. tp bila niat nk kawen ni..tgk mcmn allah mudahkan segalanya.

Sentiasa doa utk kamu n yg lain2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...