HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

National Conference Shaklee (NC)

Assalamualaikum





Haii..This is just a quick update teeheee... Kejap lagi saya nak gerak ke Hotel Sunway Resort & Spa dah :)




The 5 star Sunway Resort Hotel & Spa 





Ada apa? Ada Shaklee punya National Conference (NC). Apa tu? Ia merupakan hari istimewa di mana semua pengedar (distributors) shaklee di raikan. 





Shaklee meraikan kejayaan para distributors yang memenuhi syarat tertentu seterusnya layak mendapat award, tajaan hotel 5 bintang percuma 3 hari 2 malam. Dinner exclusive.





Yes kami diraikan! Tapi untuk pengetahuan NC ni bukan yang dapat award sahaja ye boleh datang, distributor yang tak dapat award, atau mungkin anda yang bukan ahli shaklee juga boleh datang. Tiket masuk RM30 siap dapat doorgift/goodies. Saya tak perlu bayar sebab saya kan dapat award! :D




Akan ada sedikit kata-kata pembukaan dan pelancaran produk baru juga.
Kemudian perkongsian (sharing) dari master yang berjaya bagaimana shaklee boleh membantu kita keluar dari hidup biasa-biasa kepada luar biasa?


Tahun lepas saya datang jugak NC.. Tapi masa tu tak dapat award ape-ape pon hahaha..
menyibuk je tgk kakak saya amik award. Siapa sangka tahun ni saya layak dapat award, siap layak dapat tajaan hotel 5 star percuma! dapat lagi tiket masuk sunway lagoon all park percuma bersama husband! alhamdulillah!!!


LAGI 80 GAMBAR NATIONAL CONFERENCE SHAKLEE TAHUN LEPAS KLIK >  SINI




Mudah ye buat shaklee ni?



Ya sangat mudah! Pada saya ianya mudah kerana



1) Shaklee dah dikenali ramai. Wujud lama dah dar tahun 1956 lagi. 

2) Memang ada produk untuk dijual & produknya bagus-bagus & berkualiti!

3) Saya memang makan jugak sebab memang bagus untuk saya! Juga seperti penapis air, memang saya guna. Tiada masalah untuk saya kongsi info & kebaikan secara jujur

4) Saya hanya berkongsi apa yang saya makan, sebarkan perubahan kesihatan & kecantikan (gituu haha) yang saya alami pada semua orang. Ye jadi mudah sebab saya lakukan sesuatu yang benar-benar saya alami,percaya n yang saya sukai. Mudah kan?


5) Advantage masuk group  saya sebab saya akn coach dari A sampai Z. Saya masukkan dalam secret group saya & anda akan berkenalan dengan 'adik-beradik anda'.....Dan kita akan menjadi sebuah keluarga yang harmoni & bahagia hehehe ;) U may call me mommy tiera! haha 




NC ini diadakan sekali setahun, setiap tahun, pada bulan 6. 



NC tahun ini, meraikan kejayaan tahun lepas (cycle lepas)


NC tahun depan, meraikan kejayaan tahun ini. Jadi tahun ini, buat betul-betul supaya boleh dapat award & macam-macam lagi untuk NC tahun hadapan!



**Cycle ini bermula mac 2014 - feb 2015. dan begitu lah seterusnya. Mac current year sampai feb tahun depan.




Oklah saya gerak dulu. Teruja dengan tema dinner Glitter :)



Dapat beg hihihi shaklee pos

Saya dan suami punya tag. buku tu tentatif majlis.
3 hari 2 malam. 


Hmm nak pakai baju apekah? tak sabar! 



Settled shopping! Alamanda + Sunway.
Pakai biasa biasa dah laa.. baru senior coordinator kot..
nanti tahun depan saya dah master baru leh lebih-lebih sikit :p



Bye-bye!



Ingin menjadi sebahagian dari 'keluarga' shaklee saya?
Contact me Athirah 019-4120913 :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...