HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Contest : My Mini Shaklee Store at Home



hai semua! wahh nampaknya fb kita mula di penuhi dengan penyertaan penyertaan anak cucu SOUL untuk contest terbaru kita 

😍


awal bulan haritu saya ada announce yang saya nak buat satu contest khas untuk semua downlines shaklee saya di bawah team SOUL (sparkle outstanding leaders)



Contest ini bertujuan untuk mendorong para downlines untuk rasa excited dan bangga dengan kedai shaklee mini masing masing di rumah.  Ada yang leader, ada jugak yang non leader line. 


Selain itu, saya jugak nak galakkan downline untuk ada minda orang yang betul betul nak berniaga. Ya, untuk yang baru join mungkin baru nak bina tapak, join jadi ahli RM35 dan nak start berniaga 100% online, pelanggan pm order barang, mereka pun tekan tekan klik klik zass shaklee pos kan. Memang mudah. 


Cuma bila dah makin lama, tengok lah. mula ada customer yang nak cod lah, nak cepat lah, jiran sebelah rumah lah. akan ada customer customer yang nak ready stok, dan waktu tu kita lah orang yang paling rugi sebab takde stok dan akhirnya customer pergi beli kat tempat lain. 


Saya jugak dah buat kelas tentang buat stok dan cara urus stok. Saya kongsi pengalaman saya dan saya jemput juga my leader farah untuk kongsi bagaimana strategy membuat ready stok shaklee. 


Mengapa saya panggil farah, kerana ibu dan ayahnya bukak kedai runcit. Dan bukak kedai ni selalu lah kena ada ready stok betul? macamana kalau orang datang nak beli gula tapi kita jawab, nanti saya order?


Atas sebab itu, saya percaya farah jugak pasti nampak kepentingan ready stok ini melalui pengalaman ibu dan ayahnya yang bukak kedai runcit. Dan yes, dia apply dan target sebahagian dari bonus shaklee nya pada waktu itu untuk membuat ready stok.. nak buat ready stok pun tak boleh membuta tulis, kena tengok market kita dan modal kita. Stok ini adalah untuk lebih mudah nak serve customer, bukan untuk kejar uv kejar trip dan stok semua duk bawah katil tau! πŸ™†


ok mari kita tengok antara penyertaan yang mula muncul.. contest ni sedang berlangsung dan belum berakhir, masih ada ramai lagi yang 'on the way' tggu produk sampai ke tangan masing masing. ok kita tengok dulu mana yang ada ok πŸ˜‰








front liner kita. kak zah, rare ni stok letak kat loker dia yang kat hospital tempat dia berkerja





another front liner kita. fila. nurse yang balik rumah tak dapat pun jumpa suami sebab kena asing bilik, since beliau jaga pesakit covid-19. besar pengorbanan mereka kan. so please guys stay at home help to flatten the curve!

fitriah, supervisor to be kita



asilah, new leader last month

wow dia dah menduhului 2 penyertaan



supervisor kita nadhirah halim

liza, supervisor to be, april 2020 inshallah



coordinator kita marr 



hazirah, bakal supervisor kita from terengganu



Meriah meriah semua. kita tunggu lagi penyertaan ahli ahli yang lain ok. Ramai cakap tunggu,, tengah hias, ada yang tengah tunggu barang sampai. hehe tak sabar rasa nak tengok kemeriahan contest ni bertambah tambah! 😻



Nak jadi sebahagian dari team SOUL di bawah pimpinan saya master Athirah Tieramiessyou? 

Nak secara direct dengan saya atau dengan mana mana leader di bawah saya, boleh! 

contact saya atau leader leader saya ni ok! 


xoxo, 
Athirah Tieramiessyou 
Founder SOUL
Master Coordinator Shaklee


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...